14 Aralık 2010 Salı

Benim Yemek Kitabıma Hoşgeldiniz :)



Merhaba, :D

Benim Yemek Kitabıma Hoşgeldiniz :)

Yemek hakkında herne arıyorsanız umarım doğru adrestesinizdir.Kendim için ve böylece aslında tüm meraklıları için bu kitabı yazmaya başladım. 
Çünkü bunu seviyorum...

İtiraf etmeliyim ki sadece yemek tarifi vermek için yazmaya başlamadım.Zaten yemek için verilen tariflerin her biri biraz eksiktir aslında.Doğru olan, sizin verilen tarifleri ''kendinize'' göre yapmanızdır.Tabi ki tariflerin kendi içlerinde değiştirilemez kuralları olabilir.Ancak kimse sizin ne kadar yağlı  ya da tuzlu  sevdiğinizi ya da aslında neyi nasıl yemeniz gerektiğini bilemez. Yumurtaları pişirmeden de tiramisu yapabilirsiniz yahut yumurtasız tiramisu da gayet güzel olur.Ortaya çıkan eserin adından çok tadı ve daha da önemlisi size yararı esas olandır.Kısaca söylemem gerekirse mutfağınıza hiç bakmadığınız öteki pencereden bakmaya geldim.

Biraz Moda gibidir yemek yapmak, nasıl kendinize yakışanı giydiğinizde mutluysanız -size ait- olanı- yediğinizdede aynı mutluluk sizi bulur.

Birgün patlıcandaki nikotinden bahsediyorsam yarın  sofrada bıçağı nereye koyacağınızı söyleyebilirim ve tabiki sizde bana bunun ne önemi varki diye sorabilirsiniz :) bazen mutfağınızdaki sıcak çikolatalı kek olabilirim bir kış ikindisinde, yada içinizi ısıtan sahlebinizle birlikte gece sohbetinizde bulabilirsiniz beni...İllaki hangi yağı kullandığınıza karışırım baştan söyliyeyim, yada yeryüzünün en güzel makarna tarifini yazabilirim :D vede sürekli sağlığınızla uğraşırım çok biliyormuş gibi :) Böylece sadece yemek tarifi vermek için değil aynı zamanda kendime ve sizlere yeni ve güzel şeyler katabilmek için burdayım.

Bazen davet sofranızdaki telaşınız olmayada niyetim var kesinlikle...

Çoğu zaman -çok yemeyin- diyen birini bulacaksınız bu yemek kitabının sayfalarında... Bir sofra adabımız vardı hala varmı diye hatırlatan olabilirim. Siz birbirinden lezzetli yemekleri yedikten sonra dünyayı unutanlardansanız o dünyadaki yiyemeyen kardeşlerinizi de hatırlatacağımdan emin olun...

Yemek yaparken sevgide neymis yeni bir çesnimi diye sormayın bana :D tabiki onuda konusacağız. Belkide sevgisiz yaptığımız yemeklerin yavan tadını unutacağız birlikte.Banada öğreteceksiniz mutlaka, buna inanıyorum. Bu kitabın sadece adı  -benim- kalacak, birlikte yazacağımız ve -bizim- olacağı için...

 Mutluluk dağıtmayacagım ancak kim istiyorsa paylaşmak sözlerini ve yemeğini  bu kitapla ben burdayım buralardayım bekliyorum :)


´´ Web sayfalarımı hazırlarken logomdaki sevimli yüzü üstün yeteneğiyle çizerek beni çok mutlu eden canım arkadaşım Hakan´a, bu konudaki çalışmalarımı destekleyerek yanımda bulunan güzel aileme ve dostlarıma, bundan sonraki süreçte katılım göstererek sayfalarımı paylaşacağım siz değerli okuyucularıma ve  tüm bu zamanlarda adım adım bana destek vererek bu projenin diğer  mimarı olan sevgili eşim Pablo´ya bütün kalbimle teşekkür ederim...´´

Sevgilerimle...

Funda Yüce Gomez Solis

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Funda, uslubun o kadar samimi ve sıcak ki Funda Hanım falan diyemeyeceğim, Üstelik sanırım yaşlarımız da yakın birbirimize;)
Bu sabah tesadüf zaplarken siteden siteye senin bloğuna rastladım,tanıştığıma çok memnun oldum, harika vemek tariflerinin her birini çocuklarım için mutlaka deneyecegim. Bazı tesadüfler çok şaşırtıcı oluyor, bloğundaki Gemlik'ten çekilmiş resimler Gemlik'li olduğum için dikkatimi çekti birden, üstelik ilk yazıyı doğum günümden bir gün sonra yazmış olmanı hoş bie tasadüf olarak değerlendiriyorum. Ama özellikle akıcı, güzel ve zengin bir Türkçe ile yazmış olduğun yazılanın hepsini kah gülerek kah hüzünlenerek okudum, her satırına bayıldım, en içten sevgilerimle...
Pınar Bulut (pinarbulut2005@yahoo.com)

Funda dedi ki...

Merhaba Pinar, oncelikle tum ovgu dolu sozlerin için tesekkur ederim =)Begenilerine layik olabilmek ve çok daha guzel seyler paylasmak isterim.Diger yandan ismimle hitap ettigin içinde ayrica tesekkurler.Karsilastigimiza bende memnun oldum, kimbilir belki birgun Gemlik´te de tanisabiliriz =)Guzellik dileyen kalbinin çok daha fazlasiyla karsilasmasini dilerim.Tekrar gorusmek uzere =) sevgiler...

Yorum Gönder